Opinió

Multa a TMB

Ahir a la tarda em van penalitzar amb 50 euros de multa a l'estació Espanya de l' L1, en una revisió massiva, per no tenir validada la meva targeta. Però jo sí que l'havia passat per la màquina a Can Serra (L1) i així ho vaig fer constar. En vista de la meva resposta, l'agressivitat de la revisora va anar creixent, fins al punt que un altre company va haver de continuar amb la meva gestió, a causa de l'estat d'irascibilitat en què es trobava. Em van dir que tenia 30 dies per al·legar. Però no vaig trigar ni 15 minuts a anar a l'estació Universitat (L1) a presentar la meva reclamació. Em van comentar que era massa aviat i que no hi podien fer res, que hi anés un altre dia. Increïble. Hi vaig tornar l'endemà. Com que a les càmeres de videovigilància no hi puc accedir sense denúncia, vaig tenir la idea d' imprimir tots els extractes bancaris de la meva targeta des del mes de desembre, i els vaig entregar com a document adjunt. Allà es pot veure com cada 25 dies, aproximadament, compro una 50x30 i una mitjana de 2 o 3 T-10 al mes. La cara de la noia que m'ha atès a l'oficina d'atenció al client d'Universitat va ser un poema. Li semblava exagerat que presentés tota aquella “paperassa” per una insignificant multa de 50 euros. Com defenso els meus drets? Abans de finals de mes m'han de donar una resposta. Però abans del 4 de maig haig d'haver pagat. A més, la multa no és tal, sinó que es diu “recaptació”. No trobeu que aquí passa alguna cosa estranya?

L'Hospitalet de Llobregat



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.