L'apunt

L'APUNT

Una resposta ràpida a la urgència social

L'Ajun­ta­ment de Saba­dell posava en marxa l'any 2016 un espai pio­ner, asse­gu­ra­ven, que tenia un doble objec­tiu: aten­dre l'emergència social i des­con­ges­ti­o­nar els ser­veis soci­als. Dotze mesos després, el Ser­vei d'Urgències i Emergències Soci­als ha atès més de 1.400 per­so­nes –la majo­ria, per pro­ble­mes econòmics– i s'ha reve­lat com una eina vàlida per aten­dre els casos d'urgències soci­als però també com una porta d'entrada perquè els que no ani­rien als ser­veis soci­als a bus­car ajuda o infor­mació, ho facin. El model pro­po­sat per Saba­dell per donar una res­posta ràpida a situ­a­ci­ons difícils i reals com les rela­ci­o­na­des amb la pobresa energètica i l'exclusió resi­den­cial sem­bla que fun­ci­ona; ara, però, caldrà con­so­li­dar-lo.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.