L'apunt

L’APUNT

La solidaritat per ser una gran marca

La ini­ci­a­tiva de la Uni­ver­si­tat de Girona (UdG) de fer una línia de pro­duc­tes de mar­xan­datge no és, a pri­ori, una pro­posta ori­gi­nal; de fet, gens. Però quan aquest argu­ment és un ins­tru­ment per donar cabuda a la cre­a­ti­vi­tat de l’escola de dis­seny, patro­natge i con­fecció Qstura i a Eco­sol, empresa d’inserció de Càritas, estem davant d’una altra cosa: donar un sen­tit de valors i com­promís social a la marca cor­po­ra­tiva de la UdG. Una uni­ver­si­tat ha de ser alguna cosa més que magat­zem per sub­mi­nis­trar conei­xe­ment, ha de ser un ins­tru­ment per trans­me­tre valors i com­promís. Aquest pas és petit, segur, però si un s’atura a mirar la cadena de favors que des­plega, ens ado­nen que, també, les mar­ques poden ser un sinònim de soli­da­ri­tat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.