Opinió

L’APUNT

Les trencadisses de l’eix Vic-Olot

Si els estudis que van justificar la necessitat del túnel de Bracons ja preveien un trànsit diari de 9.000 vehicles, que s’havia d’afegir al de la C-63, com és que no es va projectar l’obra conjuntament amb les variants de les Preses i Olot? Molts van alertar sobre els riscs de projectar i dur a terme per parts les obres de l’eix Vic-Olot per Bracons. Un dels més importants era, precisament, que no es podien avaluar els impactes reals de la infraestructura. Deu anys després d’obrir el túnel, els veïns del vial Sant Jordi d’Olot, que travessa pel sud tota la ciutat, han de patir un increment de trànsit per una avinguda en cap cas dissenyada per fer de variant. La solució és una variant tova, o no, però una variant que, vistos els antecedents, trigarà a fer-se, i molt.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.