L'apunt

L’APUNT

Administracions, trens i barreres

Quan la solució a un pro­blema dels ciu­ta­dans passa perquè admi­nis­tra­ci­ons dife­rents es posin d’acord, ja podem espe­rar asse­guts. Hi ha excep­ci­ons, és clar (em ve al cap la rapi­desa amb què tots van posar diners per refer el Gran Tea­tre del Liceu), però la norma és que es tardi força més del que seria desit­ja­ble, per dir-ho fina­ment. El cas dels pas­sos a nivell fer­ro­vi­a­ris clama al cel. És cert que can­viar el traçat d’unes vies o cons­truir pas­sos sub­ter­ra­nis reque­reix forçosa­ment una inversió ele­vada, però si tenim en compte fac­tors com el risc per a la segu­re­tat i els mal­de­caps de mobi­li­tat que pro­vo­quen aquests encre­ua­ments, la des­pesa queda ple­na­ment jus­ti­fi­cada. A Flaçà final­ment se n’han sor­tit. Es poden con­si­de­rar afor­tu­nats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia