Opinió

L’APUNT

La novel·la històrica i l’ensenyament

El Born Centre de Cultura i Memòria organitza entre avui i dijous les tres sessions del cicle Converses de novel·la històrica, que pren el relleu del festival Barcelona Novel·la Històrica després de vuit edicions. El nou cicle, comissariat per l’escriptor i periodista Martí Gironell –que, des d’El pont dels jueus ha ambientat bona part de la seva narrativa en diferents períodes històrics, fins i tot prehistòrics–, incideix en com, a través de la novel·la històrica, es pot resseguir l’evolució dels mètodes pedagògics. En cada sessió, una novel·la històrica sobre educació –El mestre, de Màrius Mollà; La escuela de la vida, de Laura Baldini, i Els camins de la llum, de Coia Valls– serà el punt de partida perquè els seus autors conversin amb experts en educació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.