L'apunt

L'APUNT

Pitjar l'accelerador

Cada vegada hi ha més usu­a­ris de banca en línia i cada cop són més els qui uti­lit­zen els ser­veis dels bancs a través del mòbil. De fet, l'ús del telèfon intel·ligent s'imposa al de les tau­le­tes i els portàtils en mol­tes tas­ques quo­ti­di­a­nes. Malau­ra­da­ment, i segons fan cons­tar les matei­xes enti­tats bancàries, la majo­ria dels usu­a­ris no s'estan de visi­tar les ofi­ci­nes. Però el que no fan cons­tar és que no hi ha manera humana d'evi­tar-les. Diuen que la tec­no­lo­gia en el camp finan­cer encara no dóna per a més, una afir­mació que posem en qua­ran­tena, sobre­tot pel ver­ti­ginós desen­vo­lu­pa­ment que acom­pa­nya aquesta ciència. El futur és a la xarxa mòbil, i de tec­no­lo­gia, n'hi ha. Només cal que les enti­tats pre­min l'acce­le­ra­dor. Els usu­a­ris s'espe­ren.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.