L'apunt

L'APUNT

L'aposta turística de Mataró

Mataró, sense ser-ho i al prin­cipi sense veure-ho del tot clar, va apos­tar deci­di­da­ment per con­ver­tir-se en una des­ti­nació turística. Amb un entorn pri­vi­le­giat, a tocar de Bar­ce­lona, any rere any va gua­nyant visi­tants. Les xifres així ho demos­tren, i de mica en mica la capi­tal del Maresme s'hi va fent un lloc. El govern muni­ci­pal, però, admet que encara hi ha feina per fer i que per acon­se­guir fer el salt defi­ni­tiu i situar-se a pri­mera línia s'ha d'acon­se­guir, per exem­ple, gua­nyar més pla­ces hote­le­res, lluir més el patri­moni i ofe­rir una oferta real­ment atrac­tiva i dife­ren­ci­ada. Pocs s'ima­gi­na­ven, fa alguns anys, que durant l'estiu la ciu­tat seria capaç d'atraure més de 45.000 visi­tants, però ara que han ater­rat els turis­tes caldrà no per­dre pis­to­nada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.