L'apunt

L'APUNT

Queixes i més queixes

De queixar-nos, ja ho fem força els gironins. L'any passat vam presentar 5.500 reclamacions a l'Agència Catalana de Consum, cosa que suposa gairebé un 57% d'increment. Banca, telefonia, internet i serveis de gas, llum i aigua encapçalen el rànquing d'insatisfaccions. Les xifres fan pensar que cada cop som més exigents i, sobretot, que els laberíntics mètodes que usen les companyies ja no incentiven la mandra ni la desídia de l'usuari a queixar-se. Deu ser perquè a aquestes altures ja no ens podem permetre el luxe de deixar-ne passar ni una o perquè en tenim la pipa plena de tantes vegades que ens han aixecat la camisa. Sigui pel que sigui, ens queixem. I cada cop més, encara que potser no tant com tocaria. Ep, però que consti que no és cap queixa!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia