Política

La CUP denuncia que va treure 55.567 vots més a Catalunya a les municipals del que diu el Ministeri d’Interior

Un recompte dels anticapitalistes dona 176.814 paperetes a Catalunya, enfront de les 121.274 que publica l’Estat

La CUP ha realitzat un recompte propi de les eleccions municipals del passat diumenge i assegura que va obtenir 176.841 vots a Catalunya, 55.567 més que els que publica el Ministeri d’Interior.

En un comunicat, la formació ha denunciat que les dades de l’Estat donen la xifra de 121.274 sufragis, una xifra que no coincideix amb la que ells han obtingut sumant els resultats de cada municipi.

Segons la CUP, han obtingut 337 regidors a Catalunya i no 335 com diu el Ministeri i un total de 377 sumant-hi el País Valencià i les Balears amb 192.498 vots.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Crida de Zelenski a impedir que Rússia reprengui la iniciativa

BARCELONA

Atacs d’Israel a Hamàs al nord de Gaza i contra Hezbol·là al Liban

BARCELONA

Mas Guix plantarà dilluns el Consell de Política Fiscal i Financera

barcelona

CCOO i UGT demanen una pujada de l’indicador de renda de suficiència

BARCELONA
política

Els comuns i Junts, els que més retenen el vot

barcelona
Guerra al Pròxim Orient

Guterres parla d’“abisme” a Gaza i l’OMS avisa del col·lapse sanitari

Barcelona

Le Pen a la banqueta per malversació de fons públics europeus

barcelona

La UE destinarà 125 milions en ajuda humanitària per a Gaza i Cisjordània el 2024

barcelona

Hamàs acusa Israel de la mort de diversos ostatges

barcelona