Política

La Mesa del Parlament admet a tràmit la llei d’acompanyament als pressupostos

El debat a la totalitat dels comptes i d’aquesta llei de mesures es faran el mateix dia, el 22 de novembre

Els grups poden presentar esmenes a la totalitat fins al matí del dia del ple

La Mesa del Parlament i la Junta de Portaveus han acordat la tramitació de la llei d’acompanyament als pressupostos, que aquest dijous al matí s’ha aprovat en una reunió extraordinària del Consell Executiu.

Es tracta d’una llei ordinària i se li ha donat tràmit d’urgència. Així, el debat a la totalitat dels pressupostos i el projecte de llei de mesures fiscals, administratives, financeres i del sector públic es faran el mateix dia, el 22 de novembre al migdia.  La sessió començarà a les 14 hores i s’allargarà fins a entrada la nit. De fet, s’estima que acabi a les deu de la nit, com a molt d’hora.

Els grups podran presentar esmenes a la totalitat fins al mateix dilluns a dos quarts d’onze del matí, i a l’articulat, fins al 30 de novembre, a la mateixa hora.

Es preveu que el debat i votació final, tant del projecte de pressupostos com de la llei d’acompanyament, arribin al ple per al debat i votació final el dijous 23 de desembre, a partir de dos quarts d’onze del matí.

Aquest calendari, però, només es complirà si cap grup parlamentari sol·licita dictamen del Consell de Garanties Estatutàries (CGE). Això faria que aquesta votació prevista abans de Nadal s’ajorni fins a principis de l’any vinent, a l’espera que es pronunciï el CGE.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

CONFLICTE BÈL·LIC AL PRÒXIM ORIENT

Durs combats entre Hamàs i l’exèrcit israelià al sud de Gaza

BARCELONA
CONFLICTE BÈL·LIC AL PRÒXIM ORIENT

Putin defensa l’alto el foc a Gaza en la seva visita als EAU

BARCELONA

Sánchez declara la voluntat de desencallar la renovació del CGPJ

Barcelona

Armengol reivindica el consens de la Constitució del 78

Barcelona
REGNE UNIT

Johnson admet pesar pel “sofriment” de les víctimes de la covid-19

BARCELONA
ESTATS UNITS

Biden insta a condemnar els atacs sexuals de Hamàs

BARCELONA
BARCELONA

El conseller Mascort condiciona el Hard Rock a l’informe d’Acció Climàtica

BARCELONA

Podem passa al mixt i ho agita tot

madrid
Conflicte bèl·lic al pròxim orient

L’exèrcit israelià tanca el setge sobre Khan Yunis

Tel-Aviv