Política

Un incendi forestal crema a la Torre de Claramunt

El foc obliga a confinar durant una estona la urbanització de les Pinedes de l’Armengol

Les flames han afectat una superfície de mitja hectàrea, segons les dades provisionals dels Agents Rurals

Un incendi forestal crema des d’aquest diumenge a la tarda a la Torre de Claramunt (Anoia). Els Bombers de la Generalitat han demanat als residents de les zones més properes al foc que no surtin de casa.

El foc s’ha declarat cap a les tres de la tarda i els Bombers de la Generalitat l’han donat per controlat cap tres quarts de deu de la nit. El sinistre ha mobilitzat fins a 17 dotacions dels Bombers, 6 de les quals aèries, que s’han retirat poc abans de les sis de la tarda. Cap a un quart de sis de la tarda ja estava estabilitzat i hi han continuat treballant 11 dotacions terrestres, als dos flancs alhora. Les flames són de baixa intensitat, segons els Bombers.

Al vespre encara hi havia petits focus secundaris que calia refredar i molt de combustible acumulat, segons han explicat els Bombers.

Els veïns de la urbanització de les Pinedes de l’Armengol han estat confinats de manera preventiva, però la urbanització no ha estat en risc gràcies a la franja perimetral d’autoprotecció entre el bosc i les cases, han destacat els Bombers. El confinament s’ha aixecat cap a tres quarts de sis de la tarda.

L’incendi ha afectat una superfície aproximada de mitja hectàrea, segons el cos d’Agents Rurals, que ha desplaçat efectius al lloc per fer tasques de perimetratge i d’investigació de les possibles causes del foc.

El telèfon d’emergències 112 ha rebut 87 trucades relacionades amb aquesta incidència.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Palamós

Puig manté el silenci a Palamós i l’oposició comença a orquestrar la pinça per fer-lo plegar

PALAMÓS

Sánchez demana pas i no perd l’ànim pel xoc amb ERC i Junts

madrid

Acord independentista per no investir Sánchez si no avança cap al referèndum

barcelona
Europa central
Processos electorals

Polònia contra tots

Berlín
XAVIER MASGRAU,
ALCALDE D’ÒRRIUS

“Volem donar veu al poble”

BARCELONA
politica

Entitats cristianes reproven César García Magán per les seves declaracions contra l’amnistia

barcelona
estats units

Fracassa el pla dels republicans dels EUA per a evitar un tancament de govern

Els bisbes catalans repliquen la Conferència Episcopal i demanen “neutralitat” davant una possible llei d’amnistia

barcelona
conflicte al caucas

L’Azerbaidjan deté l’exministre de Defensa d’Alt Karabakh

barcelona