Política

política

Tres dones encapçalen la llista de Sumem CUP Banyoles

La formació Sumem CUP Banyoles ha donat el tret de sortida de campanya amb un acte a càrrec de l’ex diputat de la CUP David Fernández i la número dos de la llista, Sandra Pazos

La for­mació Sumem CUP Banyo­les va donar ahir el tret de sor­tida de la cam­pa­nya elec­to­ral amb un acte cele­brat a la Local Coo­pe­ra­tiva a causa de la pluja. L’acte va anar a càrrec de l’ex dipu­tat de la CUP David Fernández i la número dos de la llista, San­dra Pazos.

Sota el lema “Més Banyo­les”, la for­mació política tre­ba­llarà per fer rea­li­tat un pro­grama que vol donar res­posta a les pro­blemàtiques diver­ses de totes les per­so­nes. Com també fer un ús més efi­ci­ent dels recur­sos per donar solu­ci­ons reals a les neces­si­tats de les per­so­nes. Per tant, l’objec­tiu és sumar, sin­te­tit­zar, apor­tar trans­ver­sa­li­tat i actuar en el dia a dia de Banyo­les. També es posa en èmfasi que és la pri­mera vegada que una llista elec­to­ral al Pla de l’Estany està encapçalada per dones: Jana Sote­ras, San­dra Pazos i Zaida Vidal. Pazos va afir­mar ue Sumem CUP Banyo­les es pre­senta con­vençuda “que som la única opció vàlida per con­ti­nuar defen­sant la veu dels que no tenen veu, la de les llui­tes veïnals i col·lec­ti­ves, com la de sota mones­tir, la PAH, la del sin­di­cat de llo­ga­te­res i la de l’edu­cació pública”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia