Política

El PSC dóna per fet que ERC farà alcalde Trias

La número 3 de la llista de Collboni diu que els republicans imposen “la lògica del procés a la del progrés

El PSC dona per fet que ERC ha decidit ja fer alcalde Xavier Trias. La número 3 de la llista de Collboni a Barcelona ha comparegut davant dels mitjans aquest migdia per fer pressió als republicans. Bonet ha assegurat que té constància que la decisió ja està presa i que “ERC ha decidit imposar la lògica del procés a la lògica del progrés a Barcelona”. La socialista, que ha criticat que els republicans “supeditin”els interessos del partit al de la ciutat, considera que d’aquesta manera els republicans aconseguiran que Barcelona “torni al forat del procés” ignorant els resultats electorals que donen una coalició “amb 24 regidors progressistes”.

Tot i aquestes declaracions, el PSC manté la candidatura de Jaume Collboni per ser alcalde i poder tenir un govern “progressita”. Bonet ha deixat clar que el seu partit no renuncia a assolir un govern progressista per a la ciutat i, preguntada per si buscaran el suport del PP, ha afirmat que parlaran amb tots els grups menys amb Vox.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Dos espais de reflexió diferents, a Girona, sobre l’1-O: mostra d’art i sopar de lluita

GIRONA
EUA

El congrés aprova mantenir obert el govern federal

Nova York

Turull retreu “l’escalada de declaracions” sobre la negociació per a la investidura de Sánchez

barcelona

García-Page, partidari que el TC suspengui l’amnistia abans que entri en vigor

barcelona
Eslovàquia

Els progressistes esperen que el futur govern no abandoni Ucraïna

Barcelona
política

Presas i Cañigueral seguiran liderant ERC a les comarques gironines

SALT

Junqueras avisa que “no podem renunciar a l’autodeterminació”

BARCELONA

Sánchez diu que després del “teatret” de Feijóo treballaran per “una investidura real”

SEVILLA
vATICÀ

El papa nomena dos cardenals espanyols

Barcelona