Política

Sánchez: “Catalunya ha encetat un nou camí de progrés, entesa i convivència”

Feijóo destaca que la Diada és “el dia de la convivència, el respecte i la igualtat en una Catalunya pròspera”

El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, han felicitat la Diada a través de la xarxa X, antic Twitter. “Catalunya ha encetat un nou camí de progrés, entesa i convivència”, ha dit Sánchez, en un missatge en català i castellà acompanyat de la imatge d’una senyera. Hi ha afegit: “És el moment de mirar el futur i seguir avançant ”.

El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha destacat que la Diada és “el dia de la convivència, el respecte i la igualtat en una Catalunya pròspera”. Feijóo ha afirmat que és “una terra que sempre ha contribuït a enriquir el nostre país” i ha desitjat una bona Diada a tothom .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Illa urgeix Aragonès a convocar la taula de partits catalans

barcelona

Camats, Berbel, Continente i Pané, als Consells Socials de les universitats de Barcelona

BARCELONA

Cimera a la vista per negociar una nova pujada del salari mínim

barcelona

Crida de Zelenski a impedir que Rússia reprengui la iniciativa

BARCELONA

Atacs d’Israel a Hamàs al nord de Gaza i contra Hezbol·là al Liban

BARCELONA

Mas Guix plantarà dilluns el Consell de Política Fiscal i Financera

barcelona

CCOO i UGT demanen una pujada de l’indicador de renda de suficiència

BARCELONA
política

Els comuns i Junts, els que més retenen el vot

barcelona
Guerra al Pròxim Orient

Guterres parla d’“abisme” a Gaza i l’OMS avisa del col·lapse sanitari

Barcelona