Política

ICV-EUiA surt en defensa de la línia de Portbou

Trans­port públic, xarxa de trens de roda­lia i tren tram, enfront de la política de des­do­blar car­re­te­res i pro­jec­tes com ara el TAV. Aquesta és, a grans trets, la pro­posta d'ICV-EUiA en matèria de comu­ni­ca­ci­ons per la demar­cació, que ahir va expli­car a Figue­res el seu cap de llista, Joan Boada. Com a exem­ple d'aquesta aposta, el can­di­dat eco­so­ci­a­lista va esmen­tar el cas de la línia fer­roviària de Figue­res a Port­bou, de la qual va dir que “s'està posant en qüestió” men­tre que el que cal­dria fer és poten­ciar-la, ja que exer­ceix una “funció social bàsica” de nexe d'unió dels pobles de la comarca. Al marge del trans­port de viat­gers, Boada va posar l'accent en la neces­si­tat de poten­ciar el de mer­ca­de­ries per fer­ro­car­ril. “No pot ser que només el 3,9 % de les nos­tres mer­ca­de­ries facin ser­vir el tren”, va quei­xar-se Joan Boada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.