Política

Campanya a les xarxes

Encara no sabem prou bé com rela­ci­o­nar la cam­pa­nya i les xar­xes soci­als. Som cons­ci­ents que inter­net, el mòbil, etc. han revo­lu­ci­o­nat el fun­ci­o­na­ment de la soci­e­tat. Sabem que a vega­des en pocs minuts una idea a la xarxa cons­tru­eix una gran rea­li­tat des­en­ca­de­nant cas­ca­des d'infor­mació o con­gre­gant milers de per­so­nes. Però la mateixa vola­ti­li­tat de la xarxa ajuda a fixar els mis­sat­ges, a con­cre­tar l'agenda, a conèixer els pro­gra­mes? No acabo de veure, de per­ce­bre, que hàgim après a fer de les xar­xes soci­als una eina eficaç de cam­pa­nya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.