Política

Iceta desitja que hi hagi “un màxim històric” de participació a les eleccions

El candidat del PSC diu que el seu plantejament serveix “garantir la unitat entre els catalans i trobar solucions justes i acordades”

El candidat del PSC a la presidència de la Generalitat, Miquel Iceta, ha assegurat aquest diumenge que desitja que hi hagi “un màxim històric” a les eleccions i que siguin els comicis “amb més participació des de les que es van fer el 1980”. Després de votar al col·legi electoral de la UB a la Plaça Universitat de Barcelona, Iceta ha assenyalat que han fet “un esforç a la campanya per explicar les seves idees i que les mantindran després de les eleccions, no són idees conjunturals”, ha afegit. Ha dit que el seu plantejament serveix “garantir la unitat entre els catalans i trobar solucions justes i acordades a través del diàleg, la negociació i el pacte”.

Iceta ha assenyalat que l'objectiu de la campanya era “arribar a tothom i que tinguin la màxima informació i puguin prendre la seva decisió lliure i com més gent participi millor per a tots. Volem la màxima participació i que sigui un màxim històric”, ha manifestat.

El dirigent del PSC ha ressaltat que és un dia “molt maco”, en el qual hi ha “molta gent il·lusionada per dipositar el seu vot i les seves idees en una urna i entre tots prendre una decisió important pel país”.

Ha admès que aquest diumenge abans d'anar a la seu del PSC al carrer Nicaragua li agradaria descansar a casa i que sigui “un dia molt tranquil d'ordinador i sofà”. No ha descartat veure uns amics abans d'anar a la seu.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

polònia

L’europeista Donald Tusk, elegit nou primer ministre de Polònia

barcelona
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Les regions ucraïneses annexionades per Rússia votaran en les presidencials de 2024

barcelona
colòmbia

Petro nomena una exguerrillera del M-19 nova cap negociadora amb l’ELN

barcelona
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Zelenski viatja als EUA per aconseguir ajuda per Ucraïna

barcelona

El Govern presenta un pla per protegir les entitats defensores dels Drets Humans a Ginebra

BARCELONA

Els policies personats en la causa del Tsunami demanen mantenir l’acusació de terrorisme

BARCELONA
polònia

El Constitucional de Polònia desafia la UE

barcelona
finançament

El PP veu de tràmit un consell de política fiscal sense Catalunya

barcelona
polònia

El Parlament polonès tanca l’era ultraconservadora en tombar la investidura de Morawiecki

barcelona