Política

Chacón retreu a Mas que paralitzi el país esperant el suport de la CUP

La candidata socialista per Barcelona a les eleccions del 20-D reitera l'oferta del PSC per formar un pacte de govern alternatiu

Avisa que unes noves eleccions serien “l'evidència més gràfica” del “fracàs” del president en funcions

La cap de llista del PSC-PSOE per Barcelona a les eleccions espanyoles del 20 de desembre, Carme Chacón, ha criticat aquest dilluns el president de la Generalitat en funcions, Artur Mas, per aferrar-se al càrrec esperant que la CUP l'investeixi mentre el país està “paralitzat”.

En la roda de premsa posterior a l'executiva del PSC, la dirigent socialista ha apuntat que “a ningú li ha estranyat que de forma majoritària la CUP hagi dit que no a Mas”. Ara bé, troba “insòlit que Mas vengui Catalunya esperant que la CUP li doni suport”. “És insòlit que tinguem Catalunya paralitzada mentre Mas s'agafa a la poltrona sabent que portem dos mesos sense govern i que hi ha sectors que no poden esperar més”, ha denunciat.

Tal com ja va fer Miquel Iceta, Chacón ha ofert el suport del PSC per a una majoria “catalanista” alternativa que sigui “conscient” que ha de tornar “a ser capaç de dialogar”. “I el primer que ha de fer és enretirar aquest projecte de trencament que pretenen Artur Mas i la CUP”, ha reblat. “És imprescindible que Catalunya torni a la camí de la llei, de l'Estat de dret”, ha sentenciat.

Al seu parer, anar a unes quartes eleccions serien en cinc anys serien “l'evidència més gràfica” del “fracàs” de Mas, que, al seu parer, ha anat “perdent suport” cada cop que convoca la ciutadania però segueix “agafant-se a la cadira”.

Chacón li ha demanat que busqui una majoria alternativa abans de tornar a convocar la ciutadania, perquè hi ha sectors de la societat que que necessiten un pla de xoc social urgent.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

El desembarcament republicà del 1936 a Mallorca

El llarg repòs dels milicians catalans

Sa Coma
CATERINA MIERAS
METGESSA I EXCONSELLERA DE CULTURA DEL PSC

“S’ha de poder parlar de tot, però tothom”

BADALONA
Política
Els dos mandats amb Ciutadans a Girona

Vuit anys i el ridícul

GIRONA
palamós

ERC i el PSC arriben a un primer acord de govern a l’Ajuntament de Palamós

palamós

ERC i PSC es repartiran l’alcaldia de Móra la Nova

Barcelona
Somàlia

Setze morts en un atac d’Al-Xabab a un popular hotel de Mogadiscio

Barcelona

ERC Palamós arriba a un primer acord amb PSC per formar govern

palamós

El PP carrega contra les llistes del PSOE pel 23-J

Barcelona

Zelenski afirma per fi que la contraofensiva està “en marxa”

barcelona