Infraestructures i serveis

INFRAESTRUCTURES

Cinquena festa del Tren Transfronterer a Vilajuïga

Les plataformes en defensa del transport públic reclamen preservar la línia de Portbou que “ens vincula a Europa”

La localitat de Vilajuïga a l’Alt Empordà ha acollit aquest matí la cinquena edició de la festa del Tren Transfronterer, on s’ha defensat la importància de preservar la línia de Portbou, que té en risc el transport de viatgers si l’estació del centre de Figueres es trasllada a Vilafant com preveu el Ministeri de Transports. “És la línia que ens assegura la connexió amb la Catalunya del Nord i que ens vincula a Europa”, ha reivindicat Pep Gou, portaveu de la plataforma Defensem el tren de l’Empordà en declaracions a l’Agència de Notícies ACN.

Durant la jornada també s’ha posat en relleu la importància de les connexions transfrontereres. Actualment, només n’hi ha dues de regionals operatives (Portbou i Tor de Querol) i dos d’alta velocitat al dia fins a París.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

El Govern planteja reestructurar el cànon de l’aigua perquè pagui més qui gasta més

barcelona

L’arbre de Nadal de Sant Hilari fa onze metres d’alçada

SANT HILARI SACALM
BARCELONA

Barcelona renovarà els Jardinets de Gràcia el 2024

BARCELONA
SOCIETAT

Mor l’activista Jordi Pastallé, activista i fundador de l’ANC a Sant Quirze

Un celler de la DO Empordà participarà a la Festa del Vi Novell de Barcelona

espolla
la Nou de Berguedà

Plantegen tancar un camí que es col·lapsa per evitar cues a la C-16a la Nou de Berguedà

Nou de Berguedà
EL TEMPS
Servei Meteorològic de Catalunya

Precipitacions febles

barcelona
ADMINISTRACIÓ

L’ajuntament de Girona incorporarà un tècnic/a per millorar l’eficiència energètica

GIRONA
SOCIETAT

Liechtenstein, de dol per la mort sobtada del príncep Constantí