Infraestructures i serveis

transports

Remolcat fins a Sants un tren de l’AVE avariat en un túnel a l’entrada de l’estació

Cinc passatgers hauran de passar la nit en un hotel abans de continuar el viatge demà al matí

Un tren de l’AVE que s’ha avariat en un túnel a l’entrada de Sants aquest dilluns a dos quarts de nou de la nit ha estat remolcat fins a l’estació a dos quarts d’onze, segons ha informat Renfe.

La incidència ha obligat a tallar la circulació en ambdós sentits de la marxa i ha fet activar la prealerta del pla Ferrocat.

Un tren buit enviat des de Can Tunis ha estat l’encarregat d’empènyer l’espatllat, amb 94 passatgers a dins. A tots se’ls ha informat de la situació i se’ls ha aplicat el compromís de puntualitat amb 100% de devolució de l’import del bitllet.

Segons Renfe, cinc dels passatgers que havien de continuar viatge passaran la nit en un hotel abans de poder seguir el seu recorregut demà al matí.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Sant Pau detecta i opera un nòdul pulmonar en una únic procés pioner a Europa

barcelona

El papa Francesc es recupera “bé” després l’operació d’una hèrnia

Barcelona

Noves temptacions culinàries a la Mostra Gastronòmica TastABlanes

blanes
Sanitat

Barcelona es cura en salut

Barcelona
LA CRÒNICA

Les dones, més que una matriu amb cames

tradicions

L’Ou del Corpus ja balla a la catedral i altres fonts de la ciutat

Barcelona
Cada visitant il·lustre tenia una carpeta a l’Arxiu
LA CRÒNICA

Cada visitant il·lustre tenia una carpeta a l’Arxiu

Societat

Arxius oberts a tothom

barcelona
Món
La revolució tecnològica

Límits a les màquines

BARCELONA