Ciència

Campanya de micromecenatge per al Chupa Chip de la UdG

Els promotors del Chupa Chip, el caramel intel·ligent per detectar malalties, han endegat una campanya de micromecenatge . Els estudiants de la Universitat de Girona (UdG) Diana Ballart, Josep Mota i Sára Földes, a banda de fer la campanya, que estarà operativa cap a 40 dies, s’aniran reunint aquest mes amb empreses perquè la campanya s’adreça a usuaris finals i, especialment, als padrins. En aquest sentit, tenir relació amb empreses que volen apadrinar el projecte serà clau per poder fer realitat el Chupa Chip en la seva primera fase del projecte. Els pròxims passos seran una estada el juliol a Silicon Valley , on es treballarà especialment en el prototip, i el programa d’acceleració Conector, a l’agost, en el qual se centraran en la part de negoci per al finançament.

Chupa Chip s’ha creat per detectar el diagnòstic tardà i erroni de la diabetis. L’objectiu es protegir milions de nens afectats per l’aparició precoç de la diabetis. Segons els seus promotors, l’experiència innovadora disminuirà les proves i proporcionarà una forma segura i creativa de fer la prova a qualsevol lloc i en qualsevol moment.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia