Societat

Inici digital de la campanya turística de Lloret per al 2021

L’Ajuntament dona l’any per acabat i potenciarà la comercialització en línia

Cancel·la les visites a fires i treballa en la “comunicació de crisi permanent”

Amb un 60% menys de viatgers que l’any passat a l’estiu –172.067 en lloc dels 429.639 del 2019– i quatre mesos sense turistes ni pernoctacions –del març al juny–, l’Ajuntament de Lloret treballa en la campanya turística del 2021, que inclourà un pla de transformació digital de la destinació, diu la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan.

“Les campanyes ordinàries de publicitat no ens serveixen”, diu la responsable de l’empresa municipal de promoció turística. L’Ajuntament treballarà per col·laborar amb els departaments comercials dels establiments i potenciar la comercialització en línia. A causa de la Covid-19, l’Ajuntament dona l’any per acabat quant a recepció de turistes.

Keegan destaca la feina feta fa pocs mesos: el pla integral de prevenció de la Covid-19, que l’Ajuntament va posar en marxa al maig. Gestat el dilluns 16 de març, en l’inici de l’estat d’alarma, el pla incloïa control d’aforament de platges, zonificació de les zones de bany i formació en línia per a 8.500 persones del sector.

La campanya va generar més de 187 milions d’impactes en mitjans d’arreu del món. “Fa més de sis anys que treballem per reconvertir la destinació i ho hem fet amb els lloretencs. Ara ens hem de preparar per a la gestió de la comunicació de crisi permanent.” Keegan assenyala que Lloret Turisme ha cancel·lat les visites a fires i congressos fins a final d’any.

LA XIFRA

0
pernoctacions
hi va haver a Lloret del març al juny. En el mateix període del 2019, n’hi havia hagut 2.065.397.

El Patronat de Turisme, “25 webs”

Keegan va participar ahir en la segona i última jornada del fòrum de turisme Business Tourism Market (BTM) de Lloret. En la taula sobre comunicació turística hi va ser l’alcalde lloretenc i vicepresident del Patronat Turisme Costa Brava, Jaume Dulsat, que va recordar com l’ens de la Diputació dota de contingut els seus “25 webs” i com va fer campanyes turístiques en plena pandèmia, al juny.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia