Societat

Detenen un conductor que triplicava la taxa d'alcoholèmia quan va tenir un accident al Garraf

L'home va donar positiu en la prova d'alcoholèmia després que el seu cotxe xoqués contra un altre vehicle a Olivella

Una dona va resultar ferida en el sinistre

Un home de 37 anys va ser detingut divendres després de patir un accident de trànsit al terme municipal d'Olivella (Garraf) perquè triplicava la taxa d'alcoholèmia permesa.

Els fets van passar cap a les cinc de la tarda del mateix 2 de desembre al quilòmetre 11,2 de la carretera BV-2111. Un dona que viatjava com a acompanyant va resultar ferida arran del xoc frontal entre dos vehicles. Els conductors van resultar il·lesos.

Agents de trànsit dels Mossos van observar que un dels conductors presentava símptomes d'embriaguesa i li van practicar la prova d'alcoholèmia. El resultat va ser positiu: 0,80 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat, més de tres vegades per sobre del límit màxim permès, que en aquest cas és de 0.25 mg/l.

Per aquest motiu, el conductor va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat del trànsit per conduir sota els efectes de l'alcohol. El detingut de, nacionalitat lituana i resident a Sitges, no tenia antecedents. L'home va passar el dissabte 3 a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Vilanova i la Geltrú, el qual el va deixar en llibertat amb càrrecs.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Setena jornada d’incendi a Castelló amb 4.600 hectàrees cremades

barcelona

Compromís Nacional per un Turisme Responsable, cap a un nou model turístic més ètic i innovador

La Fundació “la Caixa” i CaixaBank donen suport a la 10a edició de La Magic Line, la caminada solidària de Sant Joan de Déu

transport

Nou hores sense TAV de Barcelona a Figueres i afectacions a la resta de línies

barcelona / Girona

Un informe que recull dades i no “percepcions”

barcelona

Barcelona resisteix

barcelona
EVA BACH
PEDAGOGA

“A l’adolescent li cal un horitzó amb esperança”

Barcelona
Mobilitat

Avanza: el caos del bus al Baix Llobregat

Castelldefels
Figueres

El POUM de Figueres limita el creixement i aposta per la sostenibilitat

figueres