Societat

Detenen a Gran canària un dels ‘capos’ de la Camorra

El número 2 de clan napolità de Mariglianesi treballava en un comerç del municipi de Mogán, al sud de l’illa

La policia el va localitzar l’1 de gener va organitzar un dispositiu per detenir-lo, per la seva perillositat

Un dels capos de la Camorra napolitana, el número dos del clan de Mariglianesi, ha estat detingut al sud de Gran Canària, on treballava com a empleat en un establiment comercial del municipi de Mogán, ha informat la Prefectura Superior de Policia de Canàries.

El detingut, de 40 anys i de nacionalitat italiana, té nombrosos antecedents policials i estava reclamat per les autoritats italianes per delictes contra les persones, contra l’ordre públic i contra la seguretat de l’Estat, segons indica el cos en un comunicat.

L’arrestat va ser localitzat el passat 1 de gener, i a causa de la seva perillositat, es va establir un dispositiu policial que va permetre detenir-lo i posar-lo a disposició judicial.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Cop28

El futur climàtic global es discuteix a Dubai

barcelona
societat

S’activa la preemergència i Aragonès veu “a prop” el trasllat d’aigua en vaixell

Barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel ennuvolat a partir de la tarda amb algunes precipitacions

Barcelona
INFRAESTRUCTURES

Es constitueix la Taula Estratègica de l’Aeroport de Girona-Costa Brava

GIRONA
CRÒNICA

El “miracle” banyolí de l’equilibri escolar

Cada cop menys papallones

GRANOLLERS
CONSTANTÍ STEFANESCU
COORDINADOR CIENTÍFIC I CO-CREADOR DEL CBMS

“Els naturalistes volen ser a la xarxa”

GRANOLLERS
Societat

Patir racisme en primera persona

BADALONA
gastronomia

Disfrutar: “Si ho haguéssim somiat, no ho hauríem ideat millor”

Barcelona