Airbnb situa Igualada com a banc de proves de la seva nova estratègia de turisme sostenible
La companyia està elaborant un llibre blanc a partir de l’experiència a l’Anoia que es farà públic la propera tardor
Airbnb ha situat Igualada en l’epicentre del turisme sostenible. En el marc del New Destinations Summit, que se celebra aquest dijous a la capital de l’Anoia, unes 300 persones -experts en turisme, indústria i alcaldes i polítics de països com Portugal o Tailàndia- debaten sobre com utilitzar la tecnologia per crear destinacions turístiques que dinamitzin l’economia local i, a la vegada, siguin sostenibles.
A Igualada ja fa mesos que funciona un programa dissenyat específicament per fomentar el turisme sostenible a la zona, impulsat per les comunitats locals en col·laboració amb Airbnb.
Als turistes que venien a Barcelona per més de quatre dies, des de la plataforma s’ha donat visibilitat al REC 019, o també s’està publicitant l’European Balloon Festival.
La companyia està elaborant un llibre blanc sobre turisme sostenible que veurà la llum la propera tardor a partir de l’experiència de l’Anoia i amb les aportacions que surtin de la trobada amb experts d’aquest dijous.