Societat

Promoció digital de la gastronomia garrotxina

La posada en marxa de la Plataforma Gastronòmica de la Garrotxa per fomentar la promoció i compra del producte local de qualitat i la gastronomia, i d’un projecte de capacitació digital són dos dels actius més rellevants del pla de reactivació econòmica i l’ocupació creat per fer front a les afectacions econòmiques de la Covid-19. El coordina la nova oficina de reactivació econòmica, que el proper octubre iniciarà l’atenció al públic des de la seu de DinàmiG. La plataforma pretén aplegar en un espai únic l’oferta de la restauració, els establiments i els productors agroalimentaris i les seves especialitats i els productes agroalimentaris de proximitat. El Garrotxa Digital Talent, que té per objectiu captar nous professionals per al sector TIC i superar la bretxa entre l’oferta i demanda de professionals, és la concreció de l’altre actiu.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

L’ONU reconeix les propietats medicinals del cànnabis

Brussel·les / Viena

Vergés diu que decidiran sobre el canvi de tram “el més aviat possible”

L’Hospitalet de Llobregat

El Consell Interterritorial acorda el tancament perimetral durant les festes de Nadal

Barcelona

Espanya registra 9.331 nous positius de Covid-19 i suma 273 noves defuncions

Madrid

El govern espanyol interromprà els desnonaments de famílies vulnerables mentre duri l’estat d’alarma

madrid

Les associacions aèries reclamen als governs europeus eliminar les quarantenes

Brussel·les

França farà controls fronterers per dissuadir els ciutadans d’anar a esquiar a l’estranger

Brussel·les

Protecció Civil descarta que la fase 2 duri menys de dues setmanes

Barcelona

Els riders exigeixen un registre de plataformes

Barcelona