Societat

Promoció digital de la gastronomia garrotxina

La posada en marxa de la Plataforma Gastronòmica de la Garrotxa per fomentar la promoció i compra del producte local de qualitat i la gastronomia, i d’un projecte de capacitació digital són dos dels actius més rellevants del pla de reactivació econòmica i l’ocupació creat per fer front a les afectacions econòmiques de la Covid-19. El coordina la nova oficina de reactivació econòmica, que el proper octubre iniciarà l’atenció al públic des de la seu de DinàmiG. La plataforma pretén aplegar en un espai únic l’oferta de la restauració, els establiments i els productors agroalimentaris i les seves especialitats i els productes agroalimentaris de proximitat. El Garrotxa Digital Talent, que té per objectiu captar nous professionals per al sector TIC i superar la bretxa entre l’oferta i demanda de professionals, és la concreció de l’altre actiu.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Canvi d’hora

Barcelona

Figueres suspèn les activitats culturals durant quinze dies

Figueres

Augmenten fins a 53 els positius de Covid-19 detectats a la residència Vima de Sant Carles de la Ràpita

Tortosa
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cap de setmana estable

Barcelona

El toc de queda al País Valencià entra en vigor aquest diumenge a la matinada

València

Contagis rècord i disparats

barcelona

El govern vol l’estat d’alarma com a pas previ al toc de queda

Barcelona

El risc de rebrot s’ha doblat en només 10 dies a la demarcació de Girona

girona

Mossos i ens locals són els més ben valorats en la gestió de la crisi sanitària

barcelona