Societat

Inici digital de la campanya turística de Lloret per al 2021

L’Ajuntament dona l’any per acabat i potenciarà la comercialització en línia

Cancel·la les visites a fires i treballa en la “comunicació de crisi permanent”

Amb un 60% menys de viatgers que l’any passat a l’estiu –172.067 en lloc dels 429.639 del 2019– i quatre mesos sense turistes ni pernoctacions –del març al juny–, l’Ajuntament de Lloret treballa en la campanya turística del 2021, que inclourà un pla de transformació digital de la destinació, diu la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan.

“Les campanyes ordinàries de publicitat no ens serveixen”, diu la responsable de l’empresa municipal de promoció turística. L’Ajuntament treballarà per col·laborar amb els departaments comercials dels establiments i potenciar la comercialització en línia. A causa de la Covid-19, l’Ajuntament dona l’any per acabat quant a recepció de turistes.

Keegan destaca la feina feta fa pocs mesos: el pla integral de prevenció de la Covid-19, que l’Ajuntament va posar en marxa al maig. Gestat el dilluns 16 de març, en l’inici de l’estat d’alarma, el pla incloïa control d’aforament de platges, zonificació de les zones de bany i formació en línia per a 8.500 persones del sector.

La campanya va generar més de 187 milions d’impactes en mitjans d’arreu del món. “Fa més de sis anys que treballem per reconvertir la destinació i ho hem fet amb els lloretencs. Ara ens hem de preparar per a la gestió de la comunicació de crisi permanent.” Keegan assenyala que Lloret Turisme ha cancel·lat les visites a fires i congressos fins a final d’any.

LA XIFRA

0
pernoctacions
hi va haver a Lloret del març al juny. En el mateix període del 2019, n’hi havia hagut 2.065.397.

El Patronat de Turisme, “25 webs”

Keegan va participar ahir en la segona i última jornada del fòrum de turisme Business Tourism Market (BTM) de Lloret. En la taula sobre comunicació turística hi va ser l’alcalde lloretenc i vicepresident del Patronat Turisme Costa Brava, Jaume Dulsat, que va recordar com l’ens de la Diputació dota de contingut els seus “25 webs” i com va fer campanyes turístiques en plena pandèmia, al juny.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El Govern aprova la millora retributiva dels MIR

barcelona

El Govern invertirà 23 milions per comprar 440 habitatges i destinar-los a lloguer social

barcelona

Budó, sobre el pont: “Estem en risc que les dades es disparin i no puguem preservar el Nadal”

barcelona

El TSJC confirma els 25 i 20 anys de presó pels dos condemnats pel ’crim de la Guàrdia Urbana’

barcelona

El Consell de Ministres dona llum verd a l’adquisició de les vacunes de Janssen, Moderna i CureVac

madrid

Barcelona autoritza 3.129 noves terrasses i ampliacions de bars i restaurants a l’espai públic

barcelona

L’Agència Europea del Medicament opinarà sobre les vacunes de Pfizer i Moderna entre el 29 de desembre i el 12 de gener

brussel·les

Pfizer i BioNTech també demanen l’autorització per comercialitzar la seva vacuna a la UE

brussel·les

El lloguer d’habitacions s’encareix un 2,9% el 2019 a Barcelona i la Síndica de Greuges alerta del “sensallarisme ocult”

barcelona