Societat

El consell de ministres autoritza la licitació de cinc contractes per a la conservació i explotació de l’AP-2 i l’AP-7

Els contractes tenen un valor conjunt de 541milions d’euros i són per quan finalitzin les concessions el 31 d’agost

El consell de ministres ha autoritzat aquest dimarts la licitació de cinc contractes per a la conservació i explotació de l’AP-2 i l’AP-7 a Catalunya per quan finalitzin les concessions el pròxim 31 d’agost.

A partir d’aquell moment, serà l’Estat qui se’n faci càrrec. El ministeri de Transports contractarà els serveis de conservació i explotació per als cinc sectors de les vies que hi ha a Catalunya per un valor conjunt de 541 milions d’euros.

En total, les autopistes de peatge de l’AP-2 i l’AP-7 sumen 375 quilòmetres, que seran gestionats pel Ministeri dirigit pel socialista José Luis Ábalos.

Els sectors que surten a licitació són a Girona (tram La Jonquera - Vidreres de l’AP-7 amb les àrees de servei de La Jonquera, Empordà i Gironès), a Tarragona (trams de l’AP-2 amb l’àrea de servei de Montblanc i l’AP-7 amb les de Penedès, Medol i Altcamp) i a Lleida (tram de l’AP-2 des del límit amb Osca fins al límit amb la demarcació de Tarragona i les àrees de Lleida i Garrigues).

També dos sectors més a Barcelona de l’AP-7, un que inclou les àrees de servei de La Selva, Montseny i Vallès i un altre que inclou la B-30 i les àrees de servei de Bellaterra i Porta de Barcelona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

SOCIETAT

Mor Jordi Bayer, exprofessor de la UdG i referent entre els enginyers industrials

Fins a set denúncies d’agressions sexuals ja té l’instructor de l’Esportiu Claret de Barcelona

BARCELONA
regne unit

Enric d’Anglaterra acusa la premsa sensacionalista d’”incitar a l’odi i a l’assetjament” contra ell

barcelona

S’adjudica per 1 milió d’euros les obres de les depuradores de Riudaura i Oix

Riudaura / montagut i oix

Les indemnitzacions per l’efecte de la sequera al cereal de secà superen els 40 milions d’euros

barcelona

La UGT denuncia una agressió múltiple a funcionaris a la presó de Ponent

LLEIDA

Queda lliure amb mesures cautelars l’acusat d’agressió sexual durant la celebració de la Champions femenina

BARCELONA
el temps
servei meteorològic de catalunya

Ruixats més tímids

barcelona
societat

La desena edició de Figueres es MOU porta una vintena d’activitats

figueres