Societat

Els Bombers apaguen una petita revifalla al riu Boix de l’incendi de la Conca de Barberà i l’Anoia

El foc està controlat des del dilluns 26 de juliol, però encara no s’ha donat per extingit

Els Bombers de la Generalitat han apagat aquest diumenge una petita revifalla de l’incendi de la Conca de Barberà i l’Anoia.

La represa s’ha produït pels voltants del migdia a la zona del riu Boix, al flanc dret del foc, i ha cremat fullaraca al perímetre d’una taca verda.

Tres dotacions dels Bombers -amb EPAF- han sufocat les flames amb l’ajut d’eines manuals. La setmana passada es va produir una altra revifada a tocar del Castell de Miralles, que també va ser apagada en qüestió de pocs minuts.

L’incendi es va donar per controlat fa 15 dies, el dilluns 26 de juliol, però encara no s’ha donat per extingit. Va calcinar unes 1.700 hectàrees a Santa Coloma de Queralt, Les Piles, Pontils, Bellprat, Sant Martí de Tous i Santa Maria de Miralles.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Puja la temperatura

Barcelona
mobilitat

El govern presenta un ambiciós traçat del tramvia del Camp

barcelona
EDUCACIÓ

Taula rodona per millorar l’orientació acadèmica i professional a l’Expo Jove

GIRONA
gastronomia

Perelada aposta per l’Empordà en el seu centenari

Barcelona

Les ciutats metropolitanes reclamen poder omplir les piscines municipals per salut

VILAFRANCA DEL PENEDÈS

Descobreixen bestiar mort per botulisme fa 2.000 anys, a Vilauba

CAMÓS
MOBILITAT

Restriccions d’accés a S’Alguer i Castell aquest cap de setmana

PALAMÓS

Grau mitjà de tècnic de construcció a l’institut Serrallarga de Blanes

BLANES

Un nou indicador permetrà aturar la medicalització innecessària amb aspirina durant l’embaràs

Barcelona