Societat

El Temps

Servei Meteorològic de Catalunya

Arriba un nou front

Dimecres al matí encara predominarà el sol però a la tarda augmentarà la nuvolositat arreu

S’espera precipitació a punts del nord i l’oest

  • VÍDEO: Butlletí del Meteocat

Aquest dime­cres arriba un nou sis­tema fron­tal que por­tarà més ines­ta­bi­li­tat, segons la pre­dicció del Ser­vei Mete­o­rològic de Cata­lu­nya (SMC).

Fins a mig­dia el cel es man­tindrà serè o poc ennu­vo­lat, tot i que entra­ran núvols alts i prims pel nord-oest al llarg del matí. A la segona mei­tat del dia aug­men­tarà la nuvo­lo­si­tat de nord-oest a sud-est i a par­tir de mitja tarda el cel que­darà cobert o molt ennu­vo­lat arreu. Al final del dia s’obri­ran algu­nes cla­ri­a­nes per l’oest.

A la tarda s’espera pre­ci­pi­tació feble i minsa al Piri­neu i Pre­pi­ri­neu, sobre­tot al ves­sant nord, i n’és pos­si­ble a punts de l’oest. La cota de neu al Piri­neu bai­xarà dels 1.600 als 1.100 metres al final del dia.

La tem­pe­ra­tura serà una mica més baixa.

Con­sul­teu aquí el temps del vos­tre muni­cipi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia