Societat

Investigació d’un tipus de distròfia muscular

Recaptar fons per a la investigació i sensibilitzar sobre la distròfia muscular congènita per dèficit de merosina és l’objectiu de la campanya #VitaminaSolidària, de l ’associació ImpulsaT , establerta a la Garrotxa, i Casa Amella . La campanya consisteix en el fet que el 10% del preu dels productes de la marca d’alimentació Casa Amella es destinaran a la recerca que està fent l’Institut d’Investigació del Vall d’Hebron (VHIR). Aquest tipus de distròfia muscular és una malaltia minoritària que es caracteritza perquè provoca debilitat muscular des de la infància, generalment abans dels dos anys

En els primers quatre mesos de la campanya ja s’han venut 10.000 unitats de crema de carbassa i un suc de poma ecològics, i, arran de l’èxit que han tingut, des de fa poc s’hi ha incorporat una salsa de tomàquet.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Diagnòstic mèdic al català

Barcelona

Un nou barri que aspira a ser un referent internacional

Sant Adrià de Besòs
Societat

Busquen sostre per als usuaris de l’alberg que tanca a Badalona

Badalona
Dilluns s’inicia l’enderroc del Gimnàs Sant Pau
Societat

Dilluns s’inicia l’enderroc del Gimnàs Sant Pau

barcelona
Moda

El món mira la moda nupcial que s’exhibeix a Barcelona

Barcelona

Banc Sabadell celebra la setzena edició dels Aces Solidaris

gastronomia

Cap de setmana de festival gastronòmic al Moll de la Fusta

Barcelona
cultura

L’Ajuntament de Vic introduirà clàusules lingüístiques en els contractes públics

vic
Iran

La Policia de la Moral torna a detenir dones per no portar el vel islàmic

Barcelona