Societat

L’acusat del feminicidi de Porqueres, a judici

L’acusat de matar la dona a ganivetades a Porqueres el 2 de juny del 2021 s’enfronta a una petició de 25 anys de presó. El fiscal l’acusa d’assassinat amb els agreujants de gènere i parentiu i els atenuants de confessió i drogoaddicció. També sol·licita nou anys de llibertat vigilada i que indemnitzi el pare i els germans de la víctima amb 170.000 euros pel dany moral.

El matrimoni vivia en un pis el carrer Canigó del municipi de Porqueres. Segons recull l’escrit d’acusació del fiscal Víctor Pillado, mesos abans del 2 de juny de l’any passat la parella travessava un “mal moment” com a conseqüència de l’estil de vida de l’acusat, que no treballava i consumia drogues. A més, diu que es va dedicar a viure de la seva dona i la va aïllar de la família i els amics.

El crim masclista va consternar la població de Porqueres, que en aquell any moment va fer una minut de silenci per condemnar-lo. Un jurat popular serà l’encarregat de jutjar el cas aviat a l’Audiència de Girona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Troben una nova manera de bloquejar proteïnes clau en el càncer de pròstata

barcelona

Nadal i Verge valoren l’avenç del nou protocol contra les violències masclistes a la universitat

barcelona
SOCIETAT

Mor Ramon Pujades, reconegut defensor del patrimoni de la Seu Vella

MATARÓ

El 65% dels veïns del barri de Vista Alegre ja participen del porta a porta mixt

MATARÓ

Els fiscals de Barcelona, contra “qualsevol ingerència”

barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Algunes precipitacions a la zona pirenaica

Barcelona

Vanessa Mendoza: “Sento que m’estan renyant”

barcelona
societat

Els desallotjats del bloc de Figueres porten a l’Ajuntament als tribunals ”per actuar sense ordre judicial”

figueres
BARCELONA

Nou espai a la Vall d’Hebron per atendre pacients politraumàtics greus urgents

BARCELONA