Societat

Països Baixos

Dos morts en un xoc entre un taxi aquàtic i un ferri als Països Baixos

Dues persones més es troben desaparegudes, entre les quals un nen de 12 anys

Quatre més han estat hospitalitzades després de l’accident

Dues persones han mort i dues més han desaparegut, entre les quals un menor, després d’una col·lisió aquest divendres entre un ferri ràpid i un taxi aquàtic davant l’illa neerlandesa de Terschelling, a la província de Frísia. Diverses llanxes i un helicòpter busquen els desapareguts.

L’accident ha passat a primera hora del matí en un canal del Mar de Frísia, a centenars de metres de la costa de Terschelling. Segons ha confirmat el departament de la Regió de Seguretat de Frísia, el xoc ha implicat una llanxa ràpida, que transportava 27 persones a bord –inclosa la tripulació– i un taxi aquàtic amb vuit ocupants. Tots els passatgers del ferri ja es troben a terra, però els del taxi han caigut tots a l’aigua.

Quatre de les persones que navegaven al taxi han estat rescatades i traslladades a l’hospital, però dues han mort en l’accident i  dues més continuen desaparegudes, inclòs un nen de 12 anys.

Es desconeixen els motius del succés, però “tots dos vaixells han patit danys”. El capità del vaixell ràpid està retingut com a part de les investigacions; el pilot del taxi aquàtic és un dels hospitalitzats i serà interrogat tan bon punt sigui possible per mirar d’esclarir el succés.

La Guàrdia Costanera assenyala que hi ha molt corrent, cosa que podria arrossegar fàcilment el cos de les persones que ha caigut a l’aigua i complica que siguin localitzades amb vida hores després de la col·lisió. L’àrea de recerca s’està ampliant de forma contínua.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Els màsters de la UdG, una oportunitat d’aprenentatge al llarg de la vida

Mataró busca casa nova per als visigots

MATARÓ
MEDI AMBIENT

L’oposició exigeix que es compleixi la inversió de l’ACA per la sequera

educació

Govern, patronals i sindicats tanquen un gran acord marc per enfortir l’FP

LA CRÒNICA

Un vel sobre la pandèmia

transports

Remolcat fins a Sants un tren de l’AVE avariat en un túnel a l’entrada de l’estació

barcelona

Un centre de recursos per a discapacitats intel·lectuals, a Santa Coloma de Farners

SANTA COLOMA DE FARNERS

A informació pública les expropiacions de la nova plaça d’Espanya de Girona

GIRONA

Palamós habilitarà la visita virtual al refugi de la Guerra Civil al pati de l’escola La Vila

palamós