Societat

societat

Operació contra el tràfic de drogues a Barcelona amb 34 detinguts

La Guàrdia Civil va donar ahir per finalitzada una operació contra el tràfic de marihuana amb epicentre a Barcelona que, des del 2020, ha permès detenir 34 persones i confiscar 12,6 tones de droga, una part desviada per empreses que usaven el cànnabis per a tasques medicinals o de recerca. Segons fons del cos policial, en el marc de l’operació, denominada Pinarel, s’han desmantellat 14 plantacions i s’han confiscat 160.000 plantes de marihuana, mitja tona d’haixix, més d’un quilo de cocaïna i 45.000 euros en efectiu i, a més dels detinguts, s’ha investigat 17 persones més i diverses entitats jurídiques. L’organització criminal transportava droga per tot l’Estat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L’ACA sanciona Begur amb més de 54.000 euros per haver excedit el consum d’aigua

begur
urbanisme

El perllongament de l’L8 arrancarà el 8 de gener

barcelona

Les obres de la nova Escola d’Hostaleria de la Costa Brava començaran en breu

sant feliu de guíxols

Girona construirà el tram de vorera pendent al carrer de la Modeguera Gran

GIRONA

Els policies municipals de Girona es disfressen d’esclaus contra el decret d’hores extra

GIRONA

Palau-Saverdera, multat per no complir les restriccions de sequera

girona

La Bisbal signa un conveni per fomentar la inserció laboral

LA BISBAL D’EMPORDÀ

Sindicats sanitaris criden a totes les categories de l’ICS a afegir-se dimarts i dimecres a la vaga d’infermeres contra el tercer conveni

BARCELONA
Societat

Jordi Sistach, exregidor de l’Ajuntament de Palamós i primer síndic del municipi