Societat

Gairebé 400 dones ateses en un any pel SIAD de la Garrotxa

Al Servei d’Informació i Atenció a les Dones la majoria de les usuàries van rebre atenció psicològica i tractament terapèutic

Durant el 2022, 388 dones i set homes van ser atesos pel Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) de la Garrotxa. La majoria d’aquestes persones (159) tenien entre 30 i 45 anys d’edat i en molts de casos (225) van rebre atenció psicològica i tractament terapèutic. Aquestes dades formen part del balanç de la feina del SIAD de l’any passat, difós avui per aquest organisme del Consorci d’Acció Social de la Garrotxa.

Un altre servei molt utilitzat -expliquen al SIAD- va ser el d’Espais de Bon Tracte, als tallers del qual hi van assistir 169 usuàries.

D’altra banda, al llarg de l’any passat es va donar assessorament jurídic i legal a cent dones i dos homes; es va activar 21 cops l’assistència per violència de gènere a partir d’avisos telefònics (ATENPROVG).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

regne unit

Enric d’Anglaterra acusa la premsa sensacionalista d’”incitar a l’odi i a l’assetjament” contra ell

barcelona

S’adjudica per 1 milió d’euros les obres de les depuradores de Riudaura i Oix

Riudaura / montagut i oix

Les indemnitzacions per l’efecte de la sequera al cereal de secà superen els 40 milions d’euros

barcelona

La UGT denuncia una agressió múltiple a funcionaris a la presó de Ponent

LLEIDA

Queda lliure amb mesures cautelars l’acusat d’agressió sexual durant la celebració de la Champions femenina

BARCELONA
el temps
servei meteorològic de catalunya

Ruixats més tímids

barcelona
societat

La desena edició de Figueres es MOU porta una vintena d’activitats

figueres

La segregació escolar es redueix substancialment a Barcelona, segons un estudi

barcelona

Rebled Bellvehí Advocats estrena seu a Tarragona

girona