Societat

Societat

Terratrèmol de magnitud 2,7 al Maresme

El sisme s’ha registrat prop d’Arenys de Mar i s’ha sentit en poblacions veïnes com mataró o Badalona

Un terratrèmol de magnitud 2,7 s’ha registrat aquesta tarda, concretament a les 15.43, prop d’Arenys de Mar, al Maresme, segons ha detectat l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya. Com ha informat Catalunya Ràdio, el sisme s’ha percebut a poblacions veïnes com Canet, Calella, Sant Pol de Mar, Sant Cebrià de Vallalta, Sant Vicenç de Montalt, Sant Andreu de Llavaneres i a la capital de la comarca, Mataró, així com a ciutats properes com Badalona.

En principi, el moviment sísmic, de baixa intensitat, no ha causat danys. Segons una piulada de l’ajuntament d’Arenys, l’epicentre se situaria a un punt del camí del Mormo, entre el rial del Frontori i el rial d’en Botifarra. Nombrosos usuaris han fet servir les xarxes socials per explicar com han notat el moviment. “El terra ha tremolat”, ha indicat el propietari d’un tercer pis del centre del poble maresmenc.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

La Fundació Bofill urgeix el govern a fer polítiques de foment de la lectura

barcelona
SOCIETAT

Mor Lluís Llongueras, el perruquer que es considerava un artista

Aturen un possible atac cibernètic al sector públic català

barcelona

Catalunya, a la cua en comprensió lectora a quart de primària

barcelona

Les pluges del maig només han fet créixer els pantans un 1%

barcelona
SOCIETAT

Mor Enric Casi, antic director general de Mango i mà dreta d’Isak Andic

Infermeres de primària alerten del risc del consum de vapejadors entre els nens

barcelona

El poder transformador del voluntariat en la vida de les persones: històries de superació i esperança

ERC no revalida la sorpresa del 2019 a Lleida i el PSC torna a guanyar

Lleida