Societat

Quatre caps de setmana sense trens entre Sant Sadurní i Vilafranca

Les obres per integrar l’ample estàndard a la Granada obliguen a tallar el servei

No hi haurà servei de trens de la línia R4 entre Sant Sadurní d’Anoia i Vilafranca del Penedès durant quatre caps de setmana. Les obres per integrar les vies d’ample estàndard a la Granada, a Barcelona, obligarà a tallar el pas de trens per aquesta estació, afectant al conjunt de la línia. La implantació d’aquest ample és una actuació imprescindible per al desenvolupament del Corredor Mediterrani a Catalunya.

En aquest cas, les obres consisteixen en l’adaptació de les vies 1 i 2 de l’estació, el muntatge d’aparells de via en ample mixt, l’adaptació i prolongació de les andanes, la construcció d’un nou pas inferior dotat d’ascensors, així com treballs d’electrificació, obra civil i de control i senyalització, entre d’altres. Són unes actuacions que s’uneixen a les que ja s’executen al trajecte entre Castellbisbal i Sant Vicenç de Calders per implantar un tercer carril.

Segons ha informat Renfe, les característiques de l’actuació que es duu a terme ara a la Granada són incompatibles amb el trànsit ferroviari. Això fa necessària la interrupció de la circulació a la línia R4 de Rodalies, entre Sant Sadurní d’Anoia i Vilafranca del Penedès, els pròxims quatre caps de setmana.

Per garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe ha establert un servei de transport alternatiu per carretera entre ambdues estacions. A més, ha reforçat el personal auxiliar de les estacions destinat a la informació i assistència als viatgers.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

societat

Rècord de calor a l’octubre en 49 de les 115 estacions meteorològiques automàtiques del país

BARCELONA
gastronomia

El suec Rufus Blad, millor barista de l’Estat

L’Hospitalet de Llobregat
el temps

Calor insòlita a principi d’octubre

barcelona

Menys accidents mortals, però augmenten el nombre de ferits greus

BARCELONA

Les platges de Barcelona superen els 5 milions de visitants a l’estiu

BARCELONA

Un terç dels majors de 75 anys té barreres per accedir des del carrer a casa seva

barcelona

Moren dues persones en estimbar-se en cotxe a Calafat

L’AMETLLA DE MAR

La bicicleta metropolitana fa via

BADALONA
SOCIETAT

Aprendre a cuinar per diversió

GRANOLLERS