Societat

Primers confirmats del 22è Black Music Festival

Scary Pockets, DeWolff, Seckou Keita & Momi Maiga i Dr. Calypso, primers confirmats

Aquest dijous al matí s’han conegut els primers noms que actuaran a la 22a edició del Black Music Festival . El tret de sortida el donaran la banda nord-americana Scary Pockets, una llista rotativa de músics internacionals que publiquen setmanalment reinterpretacions en clau funk de cançons conegudes, que acumulen milions de reproduccions a YouTube i Spotify. Serà dijous 8 de febrer a la Sala Apolo de Barcelona. Per aquesta peculiar formació hi ha passat més de 200 col·laboradors.

Els holandesos DeWolff, segueix informant l’ACN, actuaran per primer cop a comarques gironines de la mà del Black Music Festival el dissabte 2 de març a la sala La Mirona per presentar el seu nou disc ‘Love, Detah & In Between’. Aquest trio de rock psicodèlic i blues rock ha estat guardonat amb diversos premis al seu país d’origen i compta amb el recolzament explícit d’artistes de la talla de Roger Glover (Deep Purple), Seasick Steve (Allman Brothers), The Black Keys, Wolfmother o The Black Crowes.

Un dels altres plats forts són els artistes senegalesos virtuosos de la kora Momi Maiga, resident a Catalunya, i Seckou Keita, que actuaran el dia 17 de febrer al Centre Cultural La Mercè de Girona. ‘El llegat de la kora’ de Seckou Keita & Momi Maiga és una coproducció del Black Music Festival.

El certamen també ha anunciat el concert de la banda mítica barcelonina Dr. Calypso. Actuaran el dissabte 9 de març a la Sala La Mirona de Salt.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SOCIETAT

Èxit de la Fira de Nadal de Tossa de Mar

TOSSA DE MAR
SOCIETAT

Portobello, la truita guanyadora del concurs del Modoni de Llagostera

LLAGOSTERA
SOCIETAT

Marxa per la vida en suport a les mares israelianes i palestines

GIRONA

Barcelona reunirà al juny 14 regions del món per tractar l’adaptació climàtica

BARCELONA
SOCIETAT

Girona, entre les millor ciutats petites del món per viure

GIRONA

Una dona mor atropellada en creuar la N-230 a Lleida

LLEIDA
L’escàndol de la pobresa

Vivint al dia

L’hospitalet de Llobregat
Medi ambient

Musclos farcits de plàstics

Barcelona
EDUCACIÓ

El 95,1% dels alumnes de primària han usat el val escolar

BARCELONA