Societat

L'ajuntament de Parets del Vallès promou una nova campanya de sensibilització per a l'estalvi d'aigua

L'Ajuntament de Parets del Vallès, a través de l'Oficina d'Informació Ambiental (OIA), portarà a terme en els propers dies una nova campanya de sensibilització per a l'estalvi d'aigua.

Concretament, l'OIA organitzarà dues accions els dies 29 de juny i 1 de juliol, d'11 a 13 h, als mercats que es fan al Camp de les Peces i a la plaça Can Berenguer, on instal·larà una carpa per distribuir reguladors de cabal d'aigua per a aixetes i informar de les mesures que pot prendre la ciutadania a casa seva per reduir el consum d'aigua.

Aprofitant l'afluència de nens i nens als mercats un cop finalitzat el curs escolar, l'acció es complementarà amb uns tallers que aniran a càrrec de la titellaire Teia Moner per vincular la creació plàstica amb la conscienciació sobre el consum responsable de l'aigua.

Tot i que enguany no patim la situació de sequera de l'any passat, l'OIA recorda la conveniència de mantenir una actitud de consum responsable dels recursos hídrics per afrontar en les millors condicions possibles futurs episodis d'escassetat d'aigua.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Debat de la Fundació per a la Creativació

GIRONA
Iran

Una jove de 16 anys, en coma per un atac de la ‘policia de la moral’ al metro de Teheran

Barcelona

Quatre identificats per actes vandàlics en un tren de l’R4

SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
religió

Barcelona celebra la Sucot, una de les festes jueves més importants

Barcelona
habitatge

El Govern ha subvencionat la construcció de 5.337 pisos de lloguer social

barcelona

Critiquen l’avançament del curs per perjudicar els alumnes amb necessitats específiques

BARCELONA
UNIVERSITATS

Mor el jurista Alejandro Nieto García, que va ser degà de Dret i Ciències Econòmiques de la UAB

societat

La Policia ha expulsat 67 delinqüents el darrer any a les comarques de Girona

girona

Tallada la circulació de trens entre el Prat i l’aeroport per l’avaria d’un tren amb viatgers

barcelona