Societat

La Generalitat torna a prohibir l'aviada d'ànecs al Port de Sagunt

La decisió provoca indignació en l'equip de govern municipal

La Conselleria de Governació ha informat l'Ajuntament de Sagunt que no autoritza l'aviada d'ànecs en el port prevista per a demà dissabte amb motiu de les festes de la Verge de Begonya perquè s'hi podria infringir maltractaments als animals.

El regidor de Festes, José Luis Martí, ha manifestat la seua indignació perquè, al seu parer, la Conselleria «ho ha desautoritzat donant per feta una cosa que no ha succeït».

Martí ha recordat que fins i tot el Síndic de Greuges va elaborar un document on reconeixia les mesures que l'Ajuntament havia introduït en la festa per tal que cap animal patira ferides.

L'Ajuntament ha anunciat que presentarà una sol·licitud perquè es modifique la llei d'Espectacles i Activitats Recreatives, a què s'acull Governació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Interior fa una aposta històrica per reforçar la seguretat pública catalana

medi ambient

La cimera de l’aigua acaba sense acord

societat

Protesta dels sensesostre per reclamar un espai on dormir

GIRONA

“No em vull perdre cap partit; disfruto”

granollers

Tornen els Special Olympics

granollers
VICENÇ LOZANO
PERIODISTA

“Hi ha un complot mundial contra el papa”

barcelona

La cimera de l’aigua acaba sense acord

barcelona

Maçanet de la Selva es dota d’un espai de treball compartit

MAÇANET DE LA SELVA
societat

ERC presenta Marc Calvet com a candidat per les municipals a Torroella i l’Estartit

torroella de montgrí