Urbanisme

urbanisme

Vistiplau d’Urbanisme a convertir l’escola Fanals de Platja d’Aro en residència

La comissió territorial d’urbanisme de Girona ha aprovat definitivament avui el Pla especial que amplia els usos admesos

Es farà quan l’escola s’hagi traslladat a una nova ubicació

Els terrenys de l’escola Fanals d’Aro de Castell-Platja d’Aro podran acollir una residència permanent per a persones discapacitades un cop el centre educatiu es traslladi al veïnat de la Dalmau. La Comissió territorial d’urbanisme de Girona ha aprovat definitivament avui el Pla especial que amplia els usos admesos en aquests terrenys també a sanitaris i sociosanitaris.

Les instal·lacions actuals de l’escola Fanals són modulars i, per tant, quan l’Ajuntament la traslladi a la nova ubicació prevista, es desmuntaran i els terrenys quedaran buits. S’hi podrà construir una residència de caràcter permanent, substitutòria de la llar, per a persones amb discapacitat. També s’hi ubicaran instal·lacions per a l’assistència integral a les activitats diàries, incloent atenció diürna.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Denuncien Uber Eats per estafa i delictes contra els treballadors

Barcelona

Aplicació pionera per seguir a distància els malalts crònics

barcelona

El potencial dels vectors lentivirals s’obre pas a les teràpies contra el càncer

Oportunitats laborals per a talents diversos

Lleida

La nova estació de busos generarà 2.278 desplaçaments diaris més

LLEIDA
barcelona

La copa Amèrica marcarà el Saló Nàutic, que espera més de 50.000 visitants

BARCELONA
Infraestructures

Tres dècades de retard

Sant Boi de Llobregat
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè en general

Barcelona
residus

L’abocador de Solius també tanca portes al compostatge diumenge

LLAGOSTERA