Medi ambient

El Temps

Servei Meteorològic de Catalunya

Tarda de nuvolades i ruixats

A l’oest del país i al Pirineu i Prepirineu s’esperen precipitacions que poden ser localment en forma de tempesta i també de calamarsa

El vent i la mar s’esveraran durant la segona meitat del dia

  • VÍDEO: Butlletí del Servei Meteorològic de Catalunya

La d’aquest dime­cres torna a ser una jor­nada d’ambi­ent pri­ma­ve­ral, amb sol al matí i núvols i alguna a la tarda, segons la pre­dicció del Ser­vei Mete­o­rològic de Cata­lu­nya (SMC).

Després d’una pri­mera mei­tat del dia força asso­le­llada, aquesta tarda s’espera un aug­ment de la nuvo­lo­si­tat a la mei­tat oest del país i al Piri­neu i Pre­pi­ri­neu. Aquests núvols poden des­car­re­gar alguns rui­xats, local­ment amb tem­pesta. No es des­carta algun gra de cala­marsa o pedra petita. A la resta del ter­ri­tori també s’incre­men­tarà la nuvo­lo­si­tat.

La tem­pe­ra­tura màxima serà simi­lar o lleu­ment més baixa, tret del lito­ral i pre­li­to­ral on pujarà.

El vent i la mar també s’esve­ra­ran aquesta tarda.

Con­sul­teu aquí el temps del vos­tre muni­cipi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia