Infraestructures i serveis

Una franja sonora separarà els carrils de l’eix diagonal

El departament de Territori i Sostenibilitat implantarà un franja de color vermell sonora en el tram entre Vilanova del Camí (Anoia) i Vilafranca del Penedès (Alt Penedès) de l’eix diagonal, la C-15. Aquesta franja permetrà de separar els dos sentits de la marxa i, d’aquesta manera, afavorir la seguretat viària, perquè el conductor sentirà un soroll si la trepitja. En aquest tram hi va haver el greu accident en què quatre noies de 18 anys van perdre la vida en un xoc frontal el juny de fa sis anys. La col·locació de la franja es farà per trams i el govern no ha fet públic el cost total de les obres.

Els treballs començaran aquesta mateixa setmana en el tram entre Vilanova del Camí i Òdena, a l’Anoia, i acabaran, el mes d’octubre, en el tran entre Cabrera d’Anoia i Vilafranca del Penedès. Durant els mesos de juliol i agost no es treballarà.

En el marc de les reformes per a la millora de la seguretat viària que s’han acordat a causa de l’augment del trànsit entre Igualada i Vilafranca, el departament de Territori també té previst l’eixamplar la carretera per fer un tercer carril en alguns trams. El projecte actualment es redacta.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona