Infraestructures i serveis

Foment preveu posar en marxa abans de final d’any la variant de Vandellòs del corredor mediterrani

Ábalos defensa la necessitat de trencar amb l’històric esquema radial d’infraestructures i subratlla la inversió a Catalunya

La vari­ant de Van­dellòs del cor­re­dor medi­ter­rani es posarà en marxa abans de final d’any. Així ho ha anun­ciat aquest dimarts el minis­tre de Foment en fun­ci­ons, José Luis Ábalos, després de recórrer el tram en pro­ves entre les esta­ci­ons del Camp de Tar­ra­gona i de l’Hos­pi­ta­let de l’Infant.

El pro­jecte, ini­ciat fa prop de vint anys, ha supo­sat una inversió pro­pera als 700 mili­ons d’euros –dels quals ja estan exe­cu­tats més del 95%–. La vari­ant per­metrà eli­mi­nar el dar­rer tram de via única que exis­tia entre Bar­ce­lona i València, i reduir el temps de viatge entre amb­dues ciu­tats en 30 minuts.

Amb motiu de la visita, Ábalos ha defen­sat la neces­si­tat de tren­car amb l’històric esquema radial d’infra­es­truc­tu­res i també ha subrat­llat la inversió de l’exe­cu­tiu espa­nyol a Cata­lu­nya.

Ábalos també ha visi­tat aquest dimarts les obres de la futura estació de La Sagrera de Bar­ce­lona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia