Infraestructures i serveis

Doblaran l’amplada de la vorera del vial sud d’Olot

Les obres s’emmarquen en les millores que calen per pacificar-hi el trànsit fins que no hi hagi variant

És una de les peticions de No És un Vial

L’Ajuntament d’Olot ha aprovat les obres d’ampliació de la vorera de l’avinguda Sant Jordi, entre el carrer Josep Maria de Segarra i el de Sant Cristòfol. Passarà dels dos metres actuals als quatre, cosa que facilitarà la col·locació d’arbrat autòcton. Amb un cost de 21.158 euros, aquests treballs han de contribuir a pacificar el trànsit en aquest vial en espera de la construcció de la variant nord, tal com reclama la plataforma veïnal No És un Vial, És un Carrer. L’entitat denuncia que, ara per ara, l’eix de l’avinguda Sant Jordi i el carrer Portbou fa les funcions de ronda de circumval·lació de la ciutat que no li pertoquen i per a les quals no està dimensionat.

Aquesta actuació és un dels resultats de les trobades periòdiques de l’alcalde, Pep Berga, amb els membres de la plataforma i s’emmarca en l’informe del trànsit i la seva afectació a l’avinguda Sant Jordi que l’Ajuntament va encarregar el 2019 per a la millora de la conservació de les vies públiques, l’accessibilitat i la seguretat per la falta de la variant.

L’Ajuntament ha aprovat també la construcció d’un tram de carril bici, paral·lel a la carretera de Riudaura, que connectarà el sector de la Faja amb la zona dels pisos Garrotxa, i donarà continuïtat al carril bici existent. A més, preveu la col·locació, amb posterioritat, d’un semàfor al pas de vianants de la Faja.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Girona tanca la passera de la Font de Rei per motius de seguretat

Girona
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Tarda de sol

Barcelona

Enderroc d’una part del nou hotel de Blanes per mal estat

blanes

La T-2 deixa de ser operativa i l’activitat es concentra a la T-1

barcelona

El CE Banyoles continuarà gestionant l’estadi

BANYOLES

La línia de tren entre Blanes i Malgrat, a punt el dia 9

blanes

Nous ascensors a Sant Pere de Ripoll

Ripoll
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Més núvols i fred

barcelona

La declaració d’impacte ambiental de la variant d’Olot ha caducat

La Vall d’en Bas