Infraestructures

PIRA

El projecte de la C-241 està a exposició pública

L'inici de l'exposició a informació pública dels estudis de la variant de Pira, de la carretera C-241, amb un pressupost previst de 14,07 Meur, –que es publicava ahir al DOGC–, esdevé un pas més en l'execució del projecte, que preveu una variant de 4,65 km i que afectarà els termes municipals de Montblanc, Pira i Barberà de la Conca. La nova carretera que es construirà, amb dos carrils de 3,5 m d'amplada amb dos vorals d'un metre, s'inclou dins el projecte de condicionament entre Montblanc i Santa Coloma de Queralt. A més de l'alternativa escollida, l'estudi que se sotmet a informació pública n'analitza una altra proposta, que incorpora un tram comú en la part inicial i que se separa del nucli urbà de Pira, al tram situat més al nord, tenint en compte en tots dos casos l'existència del jaciment arqueològic de les Roques Blanques, que afecta la zona de l'enllaç inicial. A més de la variant de Pira, es troben en fase de redacció de l'estudi informatiu les futures variants de Sarral i Rocafort de Queralt. També es redacta l'estudi per al condicionament de la mateixa carretera C-241 al tram entre Santa Coloma de Queralt i Igualada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona