Infraestructures i serveis

La Generalitat ultima la variant de Valls entre la C-37 i l'N-240

El Departament de Territori i Sostenibilitat enllesteix els darrers treballs del la variant que unirà la C-37, la carretera d'Alcover, i l'N-240, a la rotonda de Fèlix. Les obres van començar al desembre i es preveu que el bypass entri en servei al novembre amb un pressupost de 2,6 milions d'euros. La nova carretera evitarà el pas per l'interior de Valls a la zona del Portal Nou.

La setmana passada es va fer el muntatge de les bigues del viaducte sobre el torrent del Puig. Aquesta operació, l'obra més complexa tècnicament, significa que els treballs entren en la recta final. Es tracta d'un pont de 85 metres format per vuit bigues de formigó de 42,4 metres de longitud i 70 tones cadascuna que es col·loquen a 11 metres d'altura respecte a la llera. Per muntar-les s'han emprat dues grues, una de 500 tones i una altra de 250.

La variant tindrà 800 metres de longitud i estarà formada per dos carrils de 3,5 metres i dos vorals d'1,5 metres d'amplada. Addicionalment, es condicionarà un tram d'uns 200 metres de la carretera C-37 actual. També s'adequaran 1.000 metres de nous camins que tindran cinc metres d'amplada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona