Mil cinc-cents usuaris fan servir l’aplicació Figueres Millora
El servei es va crear internament el 2010 i es va obrir a la ciutadania el 2017
Un total de 1.531 persones han fet servir en els últims dos anys a Figueres l’aplicació mòbil per a la comunicació i gestió d’incidències a la via pública. L’aplicació Figueres Millora va ser creada l’any 2010 com a eina de treball interna pels departaments responsables de manteniment de la via pública de l’Ajuntament de Figueres i es va obrir a la ciutadania el gener del 2017. El primer balanç del dispositiu presentat ahir per l’alcalde, Jordi Masquef, i el regidor de Serveis Urbans, Quim Felip, recull que en aquests dos anys els 1.531 usuaris que s’han registrat han enviat un total de 6.944 incidències, amb un 94% de resolució. El temps de mitjana per al tancament de les incidències és de 13 dies. Amb la presentació d’aquests resultats, Jordi Masquef considera que “es compleixen compromisos, s’ofereix més transparència, més comunicació i més eficiència.”
L’alcalde, però, reconeix que cal llegir amb humilitat aquestes estadístiques, i que caldrà continuar treballant perquè més usuaris utilitzin l’aplicació i fer, de tal manera, que “entre tots puguem millorar Figueres i fer la ciutat que tots volem”.